Najlepszy czas na zaplanowanie przyszłości Twojej firmy jest właśnie teraz! W poprzednich artykułach pisaliśmy o ciekawych pomysłach na wydarzenia biznesowe i o naszych atutach. Pojawiła się także pierwsza część wywiadu z Agnieszką Bloch - naszą specjalistką ds. sprzedaży.
Tym razem przed Wami druga część naszej rozmowy, z której dowiecie się, co sprawia, że event okazuje się sukcesem i jakie niespodzianki mogą się zdarzyć podczas konferencji, a także o wiele więcej! Czytaj online nie wychodząc z domu i zainspiruj się do organizacji fantastycznego wydarzenia.
Czy do wszystkich eventów podchodzisz w podobny sposób?
W naszym hotelu organizujemy różne wydarzenia: szkolenia, warsztaty, fajne spotkania typu kursokonferencje dla kadry zarządzającej, ale też duże konferencje albo integracje pracowników. Przyjeżdża do nas również dużo grup turystycznych. Każde wydarzenie jest inne. Możemy przyjąć, że szkolenia czy warsztaty mają podobne założenia, a większe konferencje mają swoje.
Co Twoim zdaniem sprawia, że konferencja jest udana?
To zależy od wielu aspektów, a wszystkie są ze sobą mocno powiązane. Jako hotel nie mamy wpływu na program konferencji, jej tematykę czy wykładowców. Natomiast mamy wpływ na to, jak każdy uczestnik przekraczający próg naszego hotelu będzie się u nas czuł. Musimy zadbać o każdy szczegół!
W jaki sposób?
Pierwsze wrażenie jest tylko jedno. Zatem od momentu wejścia gościa do hotelu jesteśmy odpowiedzialni za właściwą atmosferę – począwszy od powitania w recepcji, po uprzejmą i uśmiechniętą obsługę. Nawet „zwykła” kawa może smakować wyśmienicie, kiedy parzymy ją i podajemy z dbałością o detale. Stylowe i ciekawe miejsce oraz profesjonalna obsługa są w stanie wynagrodzić wszelkie niedociągnięcia, jeśli takie się pojawią.
Co sprawia Ci największą satysfakcję?
Praca w hotelu stała się moją pasją i chyba każda podpisana umowa, każda udana realizacja jest źródłem satysfakcji. Ciekawe rozmowy czy nowe znajomości wnoszą bardzo dużo nie tylko do mojego zawodowego życia, ale też i do mojej osobistej drogi.
A czy zdarzają się trudne sytuacje?
Oczywiście, że się zdarzają. Czasem zawodzi sprzęt, na przykład zwykły kabel, który działał minutę przed startem – nagle nie działa, a sprawny mikrofon odmawia posłuszeństwa. Stres jest wtedy ogromny, lubię jednak gdy organizator lub nawet sam wykładowca pomaga nam rozładować napięcie. To duże wsparcie.
Każde wydarzenie wymaga pracy zespołowej. Wszyscy musimy działać jak zespół chirurgów w trakcie operacji. To może nie do końca trafione porównanie, ale chodzi mi o to, że w dobrze zgranej drużynie łatwiej poradzić sobie w trudnych sytuacjach i szybciej udaje się rozwiązać problemy.
Czy możesz opowiedzieć o jednym z takich problemów?
Zdarzyło mi się, że pobiegłam do naszego biura na 5 piętrze po długi kabel HDMI na zbliżającą się konferencję. Niestety, wsiadając do windy... nie wciągnęłam kabla ze sobą.
Zupełnie nieświadoma wcisnęłam guzik „0”. Drzwi się zamknęły, a ja – zajęta zwijaniem kabelka – poczułam tylko, jak wysuwa mi się z rąk i zobaczyłam, że wtyczka blokuje windę. Utknęłam w niej na dobre 20 minut!
Na szczęście do startu konferencji był zapas czasu, więc nawet nikt się nie zorientował, że coś się wydarzyło.
Gdybyś miała sama zorganizować wydarzenie biznesowe, co by to było?
W przyszłości chciałabym zorganizować w hotelu drzwi otwarte dla biznesu.
Przygotujemy wówczas wszystkie sale – każdą w innym ustawieniu, a do tego nasze bufety, co zapewni możliwość zaprezentowania przerw kawowych. Przeprowadzimy też degustację oferty lunchowej oraz konkursy z nagrodami: voucherami na pobyt i do restauracji oraz kuponami rabatowymi na wynajem sali.
To wydarzenie, dzięki któremu będziemy mieli okazję pokazać się w całej okazałości tu, na rynku lokalnym, a także poznać naszych rodzimych przedsiębiorców we wspaniałej atmosferze!
Jakie tendencje obserwujesz wśród organizatorów eventów?
Coraz częściej nasi klienci zaczynają urozmaicać swoje spotkania przeróżnym cateringiem. Pojawia się więcej zapytań o przerwy fit czy o dania wege. Oczywiście wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom i pomagamy stworzyć menu idealnie dostosowane do potrzeb.
Co chciałabyś doradzić organizatorom konferencji?
Większą otwartość na innowacyjne rozwiązania. Czasem logistyka naszych sal nie pozwala na wykorzystanie standardowego układu, za to mamy kilka oryginalnych rozwiązań, które idealnie się sprawdzają.
Ale tu muszę podkreślić, że bywają też klienci, którzy mają własne, niesamowite propozycje - takie, na które sama bym nie wpadła! Korzystam z ich pomysłów przy kolejnych eventach :) Tak jak wspominałam, każde wydarzenie to okazja do zdobywania nowych doświadczeń. Staram się patrzeć na wszystko jak na drobny sukces, a moja szklanka jest zawsze do połowy pełna.
Jeśli masz pytania, chcesz skonsultować swoje pomysły lub po prostu zapytać o wolny termin - skontaktuj się z Agnieszką!
Z przyjemnością pomoże rozwiać wszystkie Twoje wątpliwości, a także dobrać odpowiedni termin i zaplanować wyjątkowe wydarzenie.
Napisz do nas: sprzedaz@hoteldana.pl | a.bloch@hoteldana.pl
Dzięki, że jesteś z nami!
#WpadnijDoDany