Nasz hotel powstał z myślą o stworzeniu perfekcyjnych warunków dla biznesu w samym centrum Szczecina - i ten cel realizujemy z powodzeniem od 2015 roku. Na swoim koncie mamy juz mnóstwo przeprowadzonych z sukcesem wydarzeń, co przekłada się na nasze doświadczenie. Doskonale wiemy, co jest ważne na etapie planowania i podczas trwania biznesowego eventu, dlatego możesz liczyć na nasze pełne wsparcie.
Konferencje i szkolena organizujemy w wyjątkowych wnętrzach wieżowca Hanza Tower. Nasze sale są klimatyzowane i wyposażone w niezbędny sprzęt, a system modułowych ścian przesuwnych pozwala na modyfikację przestrzeni w zależności od potrzeb. Łączna powierzchnia centrum konferencyjnego to ponad 1000m2 - 550m2 na jednej części i 500m2 na drugiej Posiadamy też eksluzywną salę VIP - JW. Club, która sprawdzi się na wyjątkowe, kameralne spotkania.
Zapytaj o ofertę na swoje wydarzenie:
Sprawdź również: Bankiety i gale z sekcji: BIZNES & EVENT